سهند الکتریک

روشنایی

جهت دیدن محصولات ب ادامه مطلب بروید.

sn-imsvw-140-1



سنسور تشخیص حرکت جهت صرفه جویی انرژی روشنایی


 


این محصـول نوع جدیدی از سـوئیچ های صـرفه جویی انرژی روشـنایی بوده و دارای ویژگی مدار مجتمع و SMT میباشد. پایداری بالا ،دارای چند مدکاری ، دارای محدوده ولتاژ کاری با رنج بالا ، نصب آسان ، ساختار زیبا،ظریف و ساده از ویژگیهای این سنسور است.مناسب برای کنترل خودکار روشنائی منازل ،هتل و... می باشد.


 


عملکرد:


سنسـور قابلیت عملکرد در نورهای محیطی مختلف در شب و روز را دارد . تأخیر زمانی در محدوده عملکرد و حساسیت کنترل صدا و مادون قرمز به وسیله کاربر قابل تنظیم است.

نصـب آسان : دستگاه می تواند در قوطی توکار مدور یا مستطیل شـکل نصـب گردد شما می توانید سنسـور را با دو پیچ در حالت مدور در قوطی توکار محکم کنید.

 LED نمایشگر هر بار که عملیات تشخیص را انجام میدهد یکبار روشن می شود .

عملکرد چند منظوره: دارای قابلیت  کنترل روشنایی،ON ،OFF ، کنترل صدا با حساسیت بالا، عملکرد تشخیص مادون قرمز با محـدوده وسـیع تشخیص میباشـد . شما می توانیـد با انتخاب ON و OFF "تشخیص مادون قرمز" ،" تشخیص مادون قرمز+حالت کنترل صدا "را انتخاب کنید.اگر حالت "تشخیص مادون قرمز+حالت کنترل صدا "را انتخاب کنید . اگر حالت " تشخیص مادون قرمز + حالت کنترل صدا " را انتخاب کنید . زمانیکه کلید زنگ درب را بزنید یابا صدای زنگ لامپ روشن خواهدشد.


مشخصات فنی



sm-imsr-360
سنسور تشخیص حرکت جهت صرفه جویی انرژی روشنایی

 

این محصول نوع جدیدی از سوئیچ های صرفه جویی انرژی روشنایی بوده و دارای قابلیت تشخیص با حساسیت بالا، دارای محدوده تشـخیص با رنج و سیع در جهت های بالا و پایین و چپ و راست ،قابلیت تشخیص روز و شب و نصـب آسان از ویژگیهای این سنسور است .این سنسور از حرکت انسان بـه عنوان یک منبع سیگنال کنترلی اسـتفاده می کند. به محض ورودشخص به محـدوده تشخیص ، سنسـور عمل می کند.

 عملکرد:

  سنسور با توجه بـه نور محیط می تواند مطابق با نیاز شما تنظیم شود. وقتی ولـوم (max) حداکثر را انتخاب می کنیـد    سنسور روز و شـب عمل می کند اما وقتـی (min) حداقل را انتخاب می کنیـد تنـها در نور محیطی کمتر از 3LUX (شـب)   عمل می کند. برای تنظیم به قسمت تست مراجعه کنید.
  فاصله تشخیص با توجه به موقعیت نصب و محدوده دید تنظیم خواهد شد.
  لامپ LED بعد از وصل برق هر چهار ثانیه یکبار چشمک می زندودر صورت وجود حرکت دوبار در هر ثانیه چشمک می زند.
  وقتی دومیـن تشـخیص بعد از اولین تشـخیص دریافت می شـود زمان یـک بار دیـگر به باقیمـانده زمان تأخیـر اولیه اضـافه خواهد  شد. (تنظیم زمان)
  تنظیم تأخیر زمانی: با توجه به نیاز شما قابل تنظیم بوده حداقل 8 ثانیه و حداکثر 7 دقیقه میباشد.


مشخصات فنی

sm-imsw-1805
سنسور تشخیص حرکت جهت صرفه جویی انرژی روشنایی :

 

این محصول نوع جدیدی از سـوئیچ های صـرفه جویی انرژی روشنایی  بوده و دارای قابلیت تشـخیص با حساسـیت بالا، دارای محـدوده تشـخیص با رنج وسیع در جهت های بالا و پاییـن و چپ و راســت ، قابلـیت تشــخیص روز و شـب و نصـب آســان از ویژگیهای این سنسور است.این سنسور ازحرکت انسان به عنوان یک منبع سـیگنال کنترلی اسـتفاده می کند. به محض ورود شـخص به محـدوده تشخیص، سنسور عمل می کند.

 عملکرد:

سنسـور دارای محدوده وسـیع دید شامل نواحی بالا و پایین و چپ و راست می باشـد. محدوده تشخیص با توجه به نیاز شما قابل تنظیم خواهد بود، تنظیم سنسور به هنگام نصب تاثیر زیادی در میدان دید دارد.
 تشخیص روز و شب بصورت خودکار: وقتی ولوم (max) حداکثر را انتخاب می کنید سنسـور روز و شـب عمل می کند اما وقتی (min) حداقل را انتخاب می کنیـد تنها در نور محیـطی کمتر از 3LUX (شب) عمل می کند. برای تنظیـم به قسـمت تست مراجعه کنید.
 وقتی دومین تشخیص بعد ازاولین تشخیص دریافت می شود زمان یک باردیگر به باقیمانده زمان تأخیر اولیه اضافه خواهد شد.(تنظیم زمان)
 تنظیم تأخیر زمانی : باتوجه به نیاز شما قابل تنظیم بوده حداقل 8 ثانیه و حداکثر 7 دقیقه می باشد.


مشخصات فنی